Om föreningen

Bostadsrättsföreningen Skidtränaren 1 är en förening på Terrängvägen 47-69 i Västertorp. Föreningen förvärvade fastigheten i maj 2013 från AB Familjebostäder.

Föreningen består av fyra flerbostadshus om 3 våningar med 73 lägenheter och flera lokaler i olika storlekar samt 18 parkeringsplatser. Fastighetens byggnader är uppförda 1950.  Mer om arkitekturen och området hittar du under Området och underfliken Historia.
Mellan husen är det totalt tre gårdar och de ser alla olika ut och så sköts av vår trädgårdsförening.

Föreningen har idag en styrelse på 5 ledamöter och 3 suppleanter. Mer om dessa samt kontaktuppgifter till styrelsen hittar du under fliken Styrelsen.

Är du boende i föreningen och vill komma med förslag till styrelsen/föreningen, använd gärna vårt kontaktfält här på hemsidan.
Se under fliken Kontakt.